Krekt Friez

Blog over koken, tuinieren, creatieve uitspattingen en wat er meer langs komt

vakantie! 18 juli 2012

Filed under: Uncategorized — krektfriez @ 20:08
Tags: ,

Nog 1 dag werken, en dan heb ik vakantie! Jippie. Moet eerlijk zeggen dat ik er wel aan toe ben. 4 drukke weken achter de rug, ivm vakantie van collega. Maar nu dus lekker 3 weken vrij.

Wat ga ik doen? Eerst natuurlijk lekker uitrusten. En dan staat er verder niet veel gepland. Heerlijk vind ik dat. Ik ga natuurlijk in mijn tuin bezig, wat dagjes weg, wat opruimen en andere dingen doen, waar ik anders niet aan toe kom. En dan is er hier en daar nog wel een feestje. En op zoek naar inspirerende dingen, waar ik mee aan de slag kan.

 

Geef een reactie

