Krekt Friez

Blog over koken, tuinieren, creatieve uitspattingen en wat er meer langs komt

voorbereidingen voor de tuin 27 januari 2013

Filed under: Mijn tuin — krektfriez @ 18:35
Tags: , ,

De sneeuw is nog niet weg, of de eerste voorbereidingen voor de tuin kunnen weer los. Ik heb deze week de eerste zaden al weer binnen gekregen.  Diverse bloemenzaden heb ik besteld maar ook voor groente heb ik zaadjes binnen gekregen. Mijn moestuin in potten gaat dit jaar aardig uitbreiden!

Deze keer via www.bustani.nl zaadjes besteld. Ik had nl een kleine prijs gewonnen en mocht uitzoeken!

006007

Dus binnenkort weer zaaigrond kopen, de kleine kasjes weer van zolder halen, allerlei andere bakjes, potjes ed opzoeken.  En dan voorzichtig alles weer zaaien. Gelukkig heb ik er een goeie beschrijving bij gekregen. En dan maar hopen dat alles weer wat wil opkomen.

 

2 Responses to “voorbereidingen voor de tuin”

  1. Jody Says:

    Ooh jij hebt ook allemaal lekkere zaadjes uitgezocht! Ben benieuwd!


Geef een reactie

