Krekt Friez

Blog over koken, tuinieren, creatieve uitspattingen en wat er meer langs komt

Eindelijk wat mooi weer! 23 april 2013

Filed under: Mijn tuin — krektfriez @ 20:07
Tags: , ,

Hehe, eindelijk is het weer wat beter geworden (tja, we blijven Hollanders en mogen dus graag over het weer zeuren). Dus afgelopen weekend in de tuin bezig geweest. Druk aan het snoeien geweest, en het eerste plantvak ook onkruidvrij gemaakt. Ook in het tweede stuk al een begin gemaakt, maar klaar ben ik nog niet. Hopelijk as zondag nog even tijd over om nog wat te doen. Mijn spieren zijn iig weer uit de winterslaap, want die voelde ik toch wel. Alles schiet de grond uit, en ik moet altijd even goed kijken, wat ik er nu wel uit kan halen (onkruid dus) en wat staan moet blijven. Ik herken niet alle plantjes, en heb wel eens een bijzonder plantje de tuin uitgegooid. Nah ja, kan gebeuren.

Tekst-heel-herkenbaar-voor-elke-tuinier_1360829985-van-Tiara

 

Heb ondertussen een soort van moestuin in bakken/potten gemaakt. Hierin staan al 2 soorten tomaten, 1 snackpaprika, aardbeien, ui, radijsjes. Dit weekend nog wat pluksla, spinazie en parijse worteltjes zaaien. En dan maar hopen op mooi weer!

Dat-zal-m-n-plantjes-helpen-groeien_1355867997-van-michouvandonk

 

Geef een reactie

