Krekt Friez

Blog over koken, tuinieren, creatieve uitspattingen en wat er meer langs komt

Blog 1 jaar 13 juli 2013

Filed under: van alles wat — krektfriez @ 17:23
Tags: ,

Precies een jaar geleden ben ik met deze blog begonnen. Het leek me leuk om dingen voor mezelf in een blog te zetten, en dat anderen dat ook kunnen lezen is leuk meegenomen. Nu een jaar verder heb ik even een klein overzichtje gemaakt met wat er in een jaar tijd allemaal hier gebeurt is en waar bezoekers vandaan komen (en ik kan niet zien wie hier komt of uit welke plaats iemand komt, maar wel de landen).

Nu dus 1 jaar deze blog. Een paar feiten:

* In een jaar heb ik 67 berichten/posts op de blog gezet.

* Heb ik 14 vaste volgers (je krijgt dan via de mail een berichtje dat ik weer iets nieuws op mijn blog gezet heb).

* Zijn er bijna 9150 views geweest op mijn blog, dat is gemiddeld per dag 25, met een top van 106 views op 1 dag.

* Komen de bezoekers uit 25 verschillende landen, waaronder Australië,  Thailand, Suriname, Amerika, Canada, Spanje, Noorwegen, Moldavië, Ukraine, Brazilië, Rwanda, Israël. Internationaal dus.

* Het populairste bericht is de Citroen(of Limoen) taart.

* Bezoekers komen via oa Google, Facebook, www.pinterest.com en www.welke.nl op mijn blog.

 

Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen. Ik probeer elke week iets te posten, maar dit lukt niet altijd.  Een berichtje achterlaten, wordt door mij iig erg gewaardeerd! 

Op naar het volgende jaar!

1st-year-150x150

 

Geef een reactie

