Krekt Friez

Blog over koken, tuinieren, creatieve uitspattingen en wat er meer langs komt

Rustig, maar niet heus 4 mei 2014

Filed under: Uncategorized — krektfriez @ 13:51

Afbeelding

 

Voor al mijn volgers en andere lezers even een uitleg waarom ik al een paar weken niet gepost heb. Ik heb een verbouwing achter de rug (van mijn keuken) en die is nu eindelijk klaar! Hoop snel weer met een recept of iets anders te komen, maar had het even druk met andere dingen. Heb je nog een leuk idee, wat ik kan maken, of waar je graag een recept van ziet, dan ben je altijd welkom om dat aan te geven.

 

 

Geef een reactie

